چاپ کردن این صفحه

بازار سرمایه امروز هم روند رو به رشدی را تجربه کرد و شاخص بورس با افزایش ۳۲ هزار واحدی به دو میلیون و ۸۴ هزار واحد رسید.

شاخص کل بورس امروز (ششم شهریور) با رشد ۳۲ هزار و ۷۴۵ واحدی نسبت به دیروز روی دو میلیون و ۸۴ هزار واحد ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز رشد ۴۷۴۸ واحدی را داشت و عدد ۷۰۵ هزار و ۱۵۴ را به ثبت رساند.

امروز بیش از ۵۱۹ هزار معامله در بازار سرمایه به ارزشی بالغ بر ۸۳ هزار و ۹۰۳ میلیارد ریال انجام شد.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه‌گذاری‌غدیر، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی پردیس، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران و پتروشیمی پارس جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس گذاشتند و همه آن‌ها روند مثبتی را تجربه کردند.

در فرابورس نیز همین روند افزایشی وجود داشت. شاخص کل در بازار نیز با افزایش ۱۸۲ واحدی نسبت به آخرین روز کاری در هفته گذشته مواجه شد و روی ۲۶ هزار و ۲۷۸ واحد ایستاد.

در این بازار نیز بیش از ۳۷۸ هزار معامله انجام شد که ارزشی بالغ بر ۲۲۶۴ و ۴۴۷ میلیارد ریال داشت.

سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، بانک دی، پالایش نفت لاوان، سرمایه گذاری صبا تامین و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین تاثیر را روی شاخص بازار فرابورس داشتند و در این میان همه آن‌ها روند صعودی داشتند.

BehnamGold

بورس سكه و ارز مرادي با مجوز رسمي از بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران و داراي مجوز پلمپ سكه از اتحاديه صنف طلا و جواهر تهران كد ١١٢ با بيش از نيم قرن سابقه خانوادگي در رسته هاي مختلف طلا و  جواهر سكه و ارز ميباشد . مفتخريم كه اولين وكيوم كننده سكه بانكي در جنوب غرب تهران بزرگ در خدمت عموم هموطنان عزيز در اقصي نقاط كشور باشيم