wrapper

اخبار کوتاه

طراحی سایت
يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳.
شمسی :
Sun Apr 28 2024.
میلادی :
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: تیر 1396
سه شنبه, 10 مرداد 1396 ساعت 00:26

قیمت طلا ۱۲۶۷ دلاری شد

قیمت هر اونس طلا امروز به بالاترین رقم از ۱۴ ژوئن یعنی ۱۲۷۰ دلار و ۹۸ سنت رسید، اما بعدا با اندکی کاهش به ۱۲۶۷ دلار و ۹۳ سنت رسید که ۰.۱ درصد نسبت به رقم پایانی جلسه قبل کاهش داشت.

مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: با انتشار ۴۳۵ میلیارد تومان اوراق اجاره، مبلغ کل اوراق صکوک منتشر شده در بازار سرمایه از مرز ۱۲ هزار میلیارد تومان گذشت.


محمدرضا محسنی گفت: از ابتدای امسال، شرکت سایپا ۳۵۰ میلیارد تومان و شرکت بازرگانی سایپا یدک ۸۵ میلیارد تومان اوراق اجاره در بازار منتشر کرده اند تا رقم کل انتشار صکوک در بازار سرمایه به بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان برسد.
وی با بیان اینکه شرکت حمل و نقل ریلی در آینده ای نزدیک مبلغ ۷۶ میلیارد تومان صکوک استصناع در بازار سرمایه منتشر خواهد کرد، گفت : این شرکت برای خرید ۳۰۰ دستگاه واگن باری این اوراق را منتشر خواهد کرد.
محسنی مدت زمان عمر اوراق استصناع شرکت حمل و نقل ریلی را ۴ سال و سود سالانه  آن را بالغ بر ۱۶ درصد اعلام کرد که هر سه ماه یک بار به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل سمات با بیان اینکه یکی از ماموریت های ویژه بازار سرمایه تسریع تامین مالی بنگاه های بزرگ اقتصادی است، افزود: در این زمینه کارگروه ویژه ای برای رفع موانع انتشار صکوک تشکیل شده است به طوری که انتشار این اوراق در سال ۹۵ با رشدی ۱۴ برابری به رقم ۸۳ هزار و ۶۶۲ میلیارد ریال رسید.
وی به تغییرات در مدیریت شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه اشاره و اظهار امیدواری کرد تا روند انتشار صکوک در این بازار همچنان افزایش یابد.
شرکت های سیمان شرق، جوپار، رایتل، ماهان، فولاد مبارکه اصفهان، بانک مسکن، لوتوس پارسیان، شرکت مادر تخصصی بازرگانی، سایپا و بناگستر کرانه، سازمان برنامه و بودجه و وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علوم در سال ۹۵ انواع صکوک را در بازار سرمایه منتشر کردند.

اگرچه بازار ارز در ایران قابل پیش‌بینی نیست و دولت هم راه را بر دلالان و سودجویان تا حدود زیادی بسته است، اما برخی‌ها از دخالت دولت در بازار و تمایل به افزایش نرخ دلار سخن می‌گویند.

دوشنبه, 09 مرداد 1396 ساعت 22:01

افزایش تقاضای طلا تحت تاثیر تنش در کره

کاهش ارزش دلار آمریکا در پی انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی این کشور و تشدید تنش ها در شبه جزیره کره موجب شده است تا تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا با افزایش چشمگیری روبرو شود.

صفحه1 از17

درباره ما

بورس سكه بانکی مرادی داراي مجوز پلمپ سكه از اتحاديه صنف طلا و جواهر تهران كد ١١٢ و شماره ثبت 341113 با بيش از نيم قرن سابقه خانوادگي در رسته هاي مختلف طلا و  جواهر سكه و ارز ميباشد . مفتخريم كه اولين وكيوم كننده سكه بانكي در جنوب غرب تهران بزرگ در خدمت عموم هموطنان عزيز در اقصي نقاط كشور باشيم

 

درباره ما

بورس سكه و ارز مرادي با مجوز رسمي از بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران و داراي مجوز پلمپ سكه از اتحاديه صنف طلا و جواهر تهران كد ١١٢ با بيش از نيم قرن سابقه خانوادگي در رسته هاي مختلف طلا و  جواهر سكه و ارز ميباشد . مفتخريم كه اولين وكيوم كننده سكه بانكي در جنوب غرب تهران بزرگ در خدمت عموم هموطنان عزيز در اقصي نقاط كشور باشيم

روشهای تماس با ما

  • آدرس: تهران ، امام زاده حسن(ع) ، جنب بانک ملی ، پاساژمقدم(بازارچه طلا) پلاک 2
  • تلفن تماس: 55776911 - 55774991 - 55782501 - 55782502 -(021)
  • شماره سامانه پیامک : 5000248480        شماره مویابل : 3218506-0912