wrapper

اخبار کوتاه

طراحی سایت
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳.
شمسی :
Sat Apr 27 2024.
میلادی :
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: شهریور 1396
چهارشنبه, 22 شهریور 1396 ساعت 12:53

راه‌اندازی مرجع اطلاعاتی جدید در بورس

معاون سازمان بورس با اعلام اجرای کاهش سقف سپرده­‌گذاری صندوق­‌های با درآمد ثابت در آینده‌ای نزدیک، از راه‌اندازی مرجع اطلاعاتی جدید و مهم بازار سرمایه خبرداد.

چهارشنبه, 22 شهریور 1396 ساعت 12:53

قیمت جهانی طلا تحت تاثیر افزایش دلار

تقویت ارزش دلار آمریکا و اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره تنش در شبه جزیره کره موجب شده است تا قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز با تغییر چندانی روبرو نشود.


به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز،قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به 1330 دلار رسیده است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.
شاخص ارزش دلار در برابر شش ارز معتبر بین المللی با افزایش نسبی روبرو شده و به 91.89 واحد رسیده است.
این گزارش افزود: شاخص سهام در بازارهای آسیایی در آغاز مبادلات امروز به بالاترین سطح خود در 10 سال اخیر رسیده است. شاخص سهام وال استریت آمریکا نیز با رشد نسبی روبرو شده و ارزش دلار نیز در برابر ین ژاپن افزایش یافته است.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین اظهارات خود درباره کره شمالی گفت: تحریم‌هایی که علیه کره‌شمالی اعمال شد در مقایسه با اقداماتی که می‌بایست انجام می‌شد ناچیز بوده است.
کیم یونگ جائه سفیر کره‌شمالی نیز در سخنانی در مسکو گفت: تحریم‌های آمریکا باعث تغییر سیاست‌های کره شمالی نخواهد شد.
همچنین کره شمالی به اعمال تحریم‌های شدیدتر شورای امنیت علیه برنامه موشکی این کشور واکنش نشان داد و هشدار داد که آمریکا به‌زودی با بدترین دردی که تا کنون تجربه کرده مواجه خواهد شد.
استیو منوچین وزیر خزانه داری آمریکا نیز تهدید کرد که اگر چین از تحریم های جدید شورای امنیت علیه کره شمالی تبعیت نکند، تحریم های جدید مالی علیه پکن وضع خواهد شد و شرکت ها و بانک های چینی از دسترسی به سیستم مالی آمریکا محروم می شوند.
تازه ترین آمارهای منتشر شده نشان می دهد نرخ فقر در آمریکا در سال 2016 میلادی برای دومین سال متوالی با کاهش روبرو شده و میانگین درآمد سرانه در این کشور به بیش از 59 هزار دلار رسیده است.
آمارهای رسمی در انگلیس نیز نشان می دهد که نرخ تورم این کشور در ماه اوت به بالاترین سطح خود در 5 سال اخیر رسیده است. این در شرایطی است که نشست بانک مرکزی انگلیس قرار است پنجشنبه برگزار شود.
به نوشته طلا، میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز با 0.35 درصد افزایش به بیش از 838 تن رسیده است. به نظر می رسد قیمت طلا در کوتاه مدت تخت تاثیر انتشار امارهای مهم اقتصادی آمریکا اروپا و چین قرار خواهد داشت.

چهارشنبه, 22 شهریور 1396 ساعت 12:53

مقصر گران شدن دلار چه کسی است؟

مشاور بانکی اتاق بازرگانی ایران حذف ارز مسافرتی را اقدام مثبتی در جهت یکسان سازی نرخ ارز عنوان و تصریح کرد: از دید کلی نباید اتفاق خاصی در بازار ارز رخ دهد. این اقدام شاید تاثیر جزئی در بازار داشته باشد اما اگر نوسان زیادی اتفاق بیفتد ناشی از نقش واسطه‌هاست و به تقاضای روزانه مربوط نمی‌شود.

سه شنبه, 21 شهریور 1396 ساعت 22:47

پرداخت سود سهام شرکت پارس مینو

بر اساس قرارداده منعقده دو جانبه بانک سپه و شرکت صنعتی پارس مینو عملیات پرداخت سود سهام سهامداران شرکت مذکور هم اکنون از طریق کلیه شعب این بانک آغاز شده است.

صفحه1 از7

درباره ما

بورس سكه بانکی مرادی داراي مجوز پلمپ سكه از اتحاديه صنف طلا و جواهر تهران كد ١١٢ و شماره ثبت 341113 با بيش از نيم قرن سابقه خانوادگي در رسته هاي مختلف طلا و  جواهر سكه و ارز ميباشد . مفتخريم كه اولين وكيوم كننده سكه بانكي در جنوب غرب تهران بزرگ در خدمت عموم هموطنان عزيز در اقصي نقاط كشور باشيم

 

درباره ما

بورس سكه و ارز مرادي با مجوز رسمي از بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران و داراي مجوز پلمپ سكه از اتحاديه صنف طلا و جواهر تهران كد ١١٢ با بيش از نيم قرن سابقه خانوادگي در رسته هاي مختلف طلا و  جواهر سكه و ارز ميباشد . مفتخريم كه اولين وكيوم كننده سكه بانكي در جنوب غرب تهران بزرگ در خدمت عموم هموطنان عزيز در اقصي نقاط كشور باشيم

روشهای تماس با ما

  • آدرس: تهران ، امام زاده حسن(ع) ، جنب بانک ملی ، پاساژمقدم(بازارچه طلا) پلاک 2
  • تلفن تماس: 55776911 - 55774991 - 55782501 - 55782502 -(021)
  • شماره سامانه پیامک : 5000248480        شماره مویابل : 3218506-0912